اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی اعلام کرد:

حضور ایران در نمایشگاه‌های گردشگری ژاپن و فرانسه با هدف تقویت دیپلماسی فرهنگی

حضور ایران در نمایشگاه‌های گردشگری ژاپن و فرانسه با هدف تقویت دیپلماسی فرهنگی

به‌گزارش میراث‌‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، پوسترهای ایرانی نمایشگاه‌های جاتای ژاپن و تاپ رزای فرانسه در نمایشگاه گردشگری کیش ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۱ رونمایی شد.

روح‌الله محمد حسین‌زاده در مراسم رونمایی بیان کرد: نمایشگاه‌های جاتای ژاپن و تاپ رزای فرانسه درراستای نمایش تمدن ایرانی، پیوند فرهنگ‌های خرد و حفظ آن در اقلیم جغرافیایی، نمایش توانمندی‌های ایران در حوزه گردشگری و نمایش میراث‌فرهنگی ملموس و ایجاد زمینه‌ای برای خودنمایی میراث‌فرهنگی ناملموس گام بر می‌دارد.

طیبه محمد مجری برگزاری نمایشگاه‌های جاتای ژاپن و تاپ رزای فرانسه در ادامه گفت: پوسترها این ۲ نمایشگاه از نمادهای ایرانی و اسلامی که معرف نام شایسته ایران در جهان هستند، بهره گرفته شده است.

او افزود: در سال‌جاری با حمایت‌ها و همراهی مدیرعامل شرکت مادر تخصص توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور موثر درنمایشگاه‌های مهم و معتبر گردشگری بین‌المللی انجام دادیم.

همچنین در آیین رونمایی این پوسترها از حضور نمادین اقوام و لباس‌های ایرانی بهره گرفته شد.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری جاتای ژاپن ۳۱ شهریورماه تا ۳ مهرماه ۱۴۰۱  درتوکیو ژاپن و نمایشگاه تاپ رزای پاریس ۲۹ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ در پاریس برگزار می‌شود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.