اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

افزایش چشمگیر خروج زوار از مرز خسروی/ ۱۰ هزار زائر در یک‌ روز عازم کربلای معلی شدند.

افزایش چشمگیر خروج زوار از مرز خسروی/ ۱۰ هزار زائر در یک‌ روز عازم کربلای معلی شدند

به گزارش میراث آریا و به نقل از فارس، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از حضور چشمگیر زائران اربعین حسینی در مرز بین‌المللی خسروی خبر داد.

او ادامه داد: طی روزهای گذشته و با معرفی مزیت‌های منحصر به فرد، زیرساخت‌های مناسب و فاصله نزدیک مرز بین‌المللی خسروی تا کربلا، زائران زیادی ترجیح می‌دهند که از این مرز عازم کربلای معلی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی راه‌های استان که به مسیر اربعین منتهی می‌شود در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

او گفت: زیر ساخت‌های لازم در مرز خسروی فراهم شده و این مرز یکی از بهترین مرزهای کشور است.

کرمی اشاره‌ای به آمار تردد زوار عتبات عالیات از پایانه مرزی خسروی طی روز گذشته(سه‌شنبه، ۱۵ شهریورماه) اشاره‌ای داشت و گفت: در این بازه زمانی در مجموع ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر از مرز خسروی تردد داشتند.

او با اشاره به خروج ۱۰ هزار زائر از پایانه مرزی خسروی، گفت: طی روز گذشته ۳۰۰ نفر هم از طریق این مرز وارد ایران شده است.

کرمی با ارائه گزارش روزانه وضعیت تردد استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته، تصریح کرد: در مجموع تردد ورودی به استان ۵۸ هزار و ۳۳۲ خودرو و خروجی ۵۶ هزار و ۸۲۶ خودرو بوده است.

او تعداد خودروهای سنگین ورودی به استان را ۱۰ هزار و ۸۵۶ خودرو اعلام کرد و افزود: تعداد خودروهای سنگین خروجی از استان هم ۸ هزار و ۸۲۶ خودرو بوده است.

این مسؤول در مجموع تردد کلی خودروها در محدوده استان کرمانشاه را ۵۳۵ هزار و ۶۷۰ خودرو عنوان کرد و گفت: این میزان تردد افزایش ۷ درصدی نسبت به روز ماقبل را نشان می‌دهد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.