اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

برقراری امنیت در مرزهای ایران و عراق

اشتری: زائران برگ موقت گذر ویژه اربعین دریافت کنند.

اشتری: زائران برگ موقت گذر ویژه اربعین دریافت کنند

به گزارش میراث آریا به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار حسین اشتری رئیس پلیس فراجا، درباره برقراری امنیت در عراق گفت:  بحمدالله تمامی مرزهای کشور به ویژه مرزهای ایران و عراق از امنیت کامل و مطلوبی برخوردارند و تردد زائران اربعین‌ حسینی نیز به خوبی در پایانه‌های مرزی در حال انجام است.

او ادامه داد: امسال تعداد گیت‌های بازرسی در پایانه‌های مرزی ایران و عراق افزایش یافته است. همکاران من هم برای تامین امنیت زائران در پایانه‌‌‌ها مستقر شدند و علاوه بر این در تمامی مسیرهای تردد زائران در داخل کشور نیز آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور به تراکم حضور مردم در دفاتر پلیس+ ۱۰ طی روزهای اخیر اشاره کرد و بیان کرد: برای اینکه رسیدگی به درخواست صدور و تمدید گذرنامه سرعت بیشتری پیدا کند، تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده و در این خصوص همکاران من هم بعد از ساعت اداری حتی تا پاسی از شب حضور دارند و در اداره‌های گذرنامه هم بیشتر از دفاتر پلیس+۱۰ حاضرند.

او ادامه داد: به مردم اطمینان می‌دهم که هیچ مشکلی در این ارتباط وجود ندارد و ان‌شاء‌الله با اقدامات‌ خوبی که صورت گرفته تا یکی دو روز آینده شاهد کاهش تراکم جمعیت در دفاتر پلیس +۱۰ خواهیم بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: از کسانی که قصد‌ شرکت در راهپیمایی اربعین را دارند، می‌خواهم با توجه به اینکه فرآیند صدور و تحویل گذرنامه کمی زمان‌بر است، هنگام مراجعه به دفتر پلیس +۱۰ صدور برگ موقت گذر ویژه اربعین را که مدت اعتبار آن هم یک ماه است، درخواست کنند و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کرده و در این سفر معنوی شرکت کنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.