اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

۱۳۱ محل برای اسکان زائران اربعین در ۳ استان پیش‌بینی شده است.

131 محل برای اسکان زائران اربعین در 3 استان پیش‌بینی شده است

به‌گزارش میراث‌آریا، به‌نقل از خبرگزاری صدا‌و‌سیما، سردار مهدی معصوم‌بیگی امروز یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ با اشاره به آمادگی پلیس برای خدمت به زائران اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را توفیق الهی می‌دانیم و به این شایستگی خدمت افتخار می‌کنیم که نصیب مجاهدان فی سبیل الله شده است.

او پلیس پیشگیری را از جمله پلیس‌های پیشگام فراجا در ارائه خدمات به زوار عنوان کرد و افزود: با تعامل انجام شده و پیگیری‌های لازم ۱۳۱ زائرسرا و توقفگاه موقت برای اسکان ضروری زائران در استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان و استان‌ های پشتیبان به همراه الزامات ضروری خدماتی، رفاهی و امنیتی مورد نیاز دلدادگان حسینی پیش‌بینی شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مدیریت و کنترل جمعیت و جلوگیری از ادامه مسیر زائران فاقد مدارک مجاز به سمت مرزها از جمله وظایف اصلی این پلیس است که ماموران انتظامی مستقر در محورهای تعیین شده ضمن تکریم زوار گرامی این موضوع را با جدیت به اجرا خواهند گذاشت.

سردار معصوم‌بیگی با اشاره به ضرورت نظارت بر روند اجرای ماموریت اربعین حسینی، خدمات‌رسانی مطلوب و لزوم ارزیابی عملکرد کارکنان در این ماموریت حساس خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از کارکنان، تکریم زائران، برطرف کردن نقاط ضعف احتمالی، ارتقای توانمندی نیروهای انتظامی و تلاش برای رعایت حقوق شهروندی، تیم‌های بازرسی و فرماندهان قرارگاه تاکتیکی مستقر در محورهای مواصلاتی در این خصوص فعالیت خواهند کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا در پایان با آرزوی سفری امن برای زائران حرم حسینی (ع) از زوار اربعین درخواست کرد با همکاری هرچه بیشتر با پلیس، زمینه خدمت‌رسانی بهتر را برای انتظامی کشور فراهم کنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.