اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

راهپیمایی اربعین ظرفیت عظیم جهان اسلام است/ تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با توجه به افزایش سفرها در شهریور

راهپیمایی اربعین ظرفیت عظیم جهان اسلام است/ تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با توجه به افزایش سفرها در شهریور

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به گزارش وزارت بهداشت مبنی بر واکسیناسیون ۷۴ درصدی در کشور گفت: ضروری است نتایج مثبت واکسیناسیون و تزریق دز یادآور، برای مردم از طریق رسانه‌ها تشریح شود.

رئیس‌جمهوری، در بخش دیگری از سخنان خود اربعین را یک رویداد عظیم و افتخارآمیز معرفی کرد و گفت: این حرکت بزرگ جهانی با تلاش عاشقان اباعبدالله(ع) و دوست‌داران مخلص اهل بیت(ع) برگزار می‌شود و وظیفه دولت در این زمینه خدمت‌گزاری و تسهیل‌گری برای تردد زائران است.

او با بیان اینکه رمز موفقیت برگزاری هرچه بهتر اربعین مردمی بودن آن است، از متولیان این امر و مسئولان دستگاه‌‌های مختلف خواست از ظرفیت گروه‌های مردمی و جهادی به‌صورت شایسته استفاده شود.

آیت‌الله رئیسی، ثبت نام در سامانه «سماح» را به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر و تردد آسان‌تر زائران اربعین ضروری و مهم دانست و بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق برای آرامش بیشتر عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و رفع فوری دغدغه‌ها و مشکلات زوار تاکید کرد.

او با ابراز خرسندی از ایجاد آرامش در کشور عراق، تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند این راهپیمایی عظیم که ظرفیتی برای جبهه مقاومت و جهان اسلام است به خوبی برگزار شود اما هر سال بر شکوه و عظمت اجتماع بزرگ عاشقان اباعبدالله افزوده می‌شود.

رئیس‌جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود، به نزدیک شدن زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اشاره و بر ضرورت «تهویه مناسب» و «رعایت پروتکل‌های بهداشتی» تاکید کرد.

دکتر رئیسی در همین زمینه به وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش ماموریت دادند که با توجه به شرایط فعلی کشور آیین‌نامه و دستورالعمل‌های بهداشتی به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را به روز رسانی وآنرا برای مردم تبیین و تشریح کنند.

آیت الله رئیسی همچنین با گرامی‌داشت دوازدهم شهریور ماه، روز ملی «بهورز»، گفت: بهورزان عزیز در شرایط مختلف و دشوار در مناطق محروم و دورافتاده کشورمان همیشه درحال خدمت‌رسانی و ارائه خدمات‌ بهداشتی‌ لازم‌ به‌ روستاییان و عموم مردم هستند و دولت قدردان زحمات آنان است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.