اخبار صنعت هواپیمایی کشوری

اخبار صنعت هواپیمایی کشوری

 سال ۱۴۰۱، سال اوج گرفتن "هما"، توسعه مفاهیم اقتصادی، توسعه زیرساخت‌ها، پرواز به نقاط دور دست و توسعه دانش و فن‌آوری خواهد بود
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

 سال ۱۴۰۱، سال اوج گرفتن “هما”، توسعه مفاهیم اقتصادی، توسعه زیرساخت‌ها، پرواز به نقاط دور دست و توسعه دانش و فن‌آوری خواهد بود

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان محمدی‌بخش، معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در آیین معارفه کاپیتان شمس‌الدین فرزادی‌پور به عنوان سرپرست جدید هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” گفت: در تمامی دوران مدیریت “هما”، چالش‌ها، معایب و محاسنی وجود داشته است؛ مهم آن است که بتوان با برنامه و تدبیر از آن عبور کرد. راه موفقیت “هما” همدلی، هم‌افزایی، برادری و وحدت رویه خواهد بود.

کاپیتان محمدی‌بخش در ادامه افزود: در مدت ۱۴۱ روز گذشته، تغییرات مهمی در مجموعه اتفاق افتاده که بعضاً سالیان سال انجام نشده بود. بودجه‌نویسی، اصلاح ساختار سازمانی، توسعه ناوگان، توجه به آموزش و همکاری با مراکز دانش بنیان و نگاه ویژه به تحقیقات در برنامه ۱۴۰۱ لحاظ شده است که امید است امسال محقق گردد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برنامه‌های تدوین شده، گفت: سال ۱۴۰۱، سال اوج گرفتن “هما”، توسعه مفاهیم اقتصادی، توسعه زیرساخت‌ها، پرواز به نقاط دور دست و توسعه دانش و فن‌آوری خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی درخصوص فعالیت‌های “هما” در آینده، گفت: “هما” امسال کارهای مهمی در پیش رو دارد. انجام عملیات انتقال حجاج، برنامه‌ریزی پروازهای اربعین، شروع پروازهای عتبات و سوریه و همچنین افزایش مسیرهای اروپایی از جمله اقدامات “هما”  در سال جاری است.

کاپیتان محمدی بخش در پایان افزود: مدیریت یک مجموعه هوایی برنامه دقیق، استراتژی بلند مدت و مجری قوی وتوانمند نیاز دارد. امروز یک فرد فرهیخته و آشنا با صنعت هوانوردی، باتجربه و دانش و آشنا به مسائل روز هوانوردی معرفی شده که سکان “هما” را برعهده بگیرد؛ کسی که نظام جمهوری اسلامی ایران به او اعتماد کرده و این کار مهم را به ایشان سپرده حتماً شایستگی و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

لازم به ذکر است کاپیتان شمس الدین فرزادی پور با حکم وزیر راه و شهرسازی به سمت سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” منصوب شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.