اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

با حمایت سازمان جهانی گردشگری

شهر اوبود در اندونزی به قطب جهانی گردشگری غذا و خوراک پایدار بدل می‌شود.

شهر اوبود در اندونزی به قطب جهانی گردشگری غذا و خوراک پایدار بدل می‌شود

سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) پروژه گردشگری خوراک را که قرار است شهر اوبود در اندونزی را به قطب جهانی گردشگری غذا و خوراک پایدار تبدیل کند، به پایان رسانده است. در چارچوب نشست سالانه هماهنگی ملی گردشگری اندونزی، گزارش نهایی پروژه به وزیر گردشگری و اقتصاد خلاق، ساندیاگا اونو، و به دولت منطقه‌ای جیانیار ارائه شد.

به‌گزارش میراث آریا، پروژه توسعه محصول گردشگری خوراکUNWTO  در اوبود با همکاری وزارت گردشگری و اقتصاد خلاق با هدف رشد گردشگری غذا به عنوان ستونی از میراث فرهنگی و خوراک‌شناسی و تقویت اقتصاد محلی، ایجاد شغل و توسعه پایدار و فراگیر تدوین شد. این پروژه در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد، در طول شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمد و در ابتدای سال جاری دوباره روی خط بازگشت. این پروژه به سه مرحله تقسیم شد:

فاز ۱: تجزیه و تحلیل و تشخیص: موجودی و ارزیابی منابع گردشگری خوراک، تجزیه و تحلیل شاخص‌های تقاضا، مطالعه بازار، موقعیت‌یابی آنلاین و تأثیرگذاران در گردشگری غذا

فاز ۲: طراحی فنی: انطباق توسعه تجربه گردشگری غذا در اوبود، از جمله مدل‌های حاکمیت، ارتباطات و موقعیت‌یابی

فاز ۳: توسعه طرح کسب و کار: تعریف شاخص‌هایی برای اندازه‌گیری تاثیر و نتایج پروژه، طراحی و قالب تجارب غذا، مدل کسب و کار و یک طرح ارتباطی برای بازارهای منبع کلیدی.

به عنوان بخشی از بازدید نهایی پروژه، وزارت گردشگری و اقتصاد خلاق اندونزی یک کارگاه آموزشی برای ذینفعان محلی از هر دو بخش دولتی و خصوصی در اوبود را میزبانی خواهد کرد تا در مورد نتایج پروژه بحث کنند. این کارگاه از شرکت‌کنندگانی از سازمان‌های مدیریت مقصد منطقه‌ای و محلی، و همچنین نمایندگان کسب‌وکارها و دانشگاه‌های مرتبط با غذا استقبال می‌کند تا درباره یک برنامه اقدام و راه‌های پیش رو برای تبدیل اوبود به یک مرکز جهانی برای تجارب خوراک‌شناسی پایدار و معتبر مبتنی بر جامعه بحث کنند. این کارگاه همچنین بر مراحل بعدی، مانند ایجاد یک باشگاه گردشگری غذا برای حمایت از یک مدل حکومت‌داری ساختاریافته، تمرکز خواهد داشت.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.