اخبار صنعت هواپیمایی کشوری

اخبار صنعت هواپیمایی کشوری

اعلام حمايت و خرسندي رئيس دفتر منطقه اي ايكائو از وضعيت صنعت حمل و نقل هوايي ايران

اعلام حمايت و خرسندي رئيس دفتر منطقه اي ايكائو از وضعيت صنعت حمل و نقل هوايي ايران

محمد ابوبکر فارع رئیس دفتر منطقه ای ایکائو در ديدار با کاپیتان محمد محمدی بخش معاون وزير و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تقدير و تشكر از عمكلرد بسيار حرفه اي و دقيق مديريت اين سازمان و كاركنان مجرب آن اعلام كرد:  اين دفتر آماده توسعه روابط في مابين با ايران و ارائه كمك هاي لازم به منظور برگزاري دوره هاي مختلف آموزشي است.

وي همچنين با اشاره به توسعه هوانوردي به ويژه در حوزه پهپادي در آينده، تصريح كرد: از پيشرفت شگفت آور جمهوري اسلامي ايران در حوزه بهره برداري غيرنظامي از پهپادها و مديريت موثر سازمان هواپيمايي كشوري در اين خصوص خرسند است و در اين راستا آماده نقش آفريني در تبادل تجربيات با ساير كشورهاي دنياست.

وي ضمن اشاره به بازديدهاي متعدد انجام شده، وضعيت صنعت هوايي ايران را بيش از حد انتظار اعلام و ابراز اميدواري كرد با توجه به وجود توانمندي ها شاهد پيشرفت روز افزون در اين بخش باشيم.

در ادامه اين ديدار رئيس سازمان هواپيمايي كشوري نيز آمادگي اين سازمان به منظور برگزاري اجلاس بين المللي و منطقه اي به ميزباني جمهوري اسلامي ايران را اعلام كرد.

گفتني است؛ در پايان تفاهم نامه اي در خصوص فرصت هاي آموزشي و بهره گيري از دانش كارشناسان سازمان هواپيمايي كشوري در آديت هاي بين المللي به امضا رسيد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.